Torsdag

Idag ska jag till läxhjälpen igen fast jag ska stå vid ica och försöka få dit folk och om inte annat informera elever och föräldrar som går förbi. Det blir att stå där mellan 16-18. För er som inte läst om detta så är jag med i rkuf (röda korsets ungdomsförbund) och vi har nu startat läxhjälp för högstadieelever på en skola här i Luleå men har planer på att nu öppna för en annan skola. Fick dessutom mail idag om det och förmodligen blir det för invandrare som ska lära sig svenska.
Annars är det en lugn dag och snart ska tänkte jag se det okända för att se vilket spöke det är den här veckan =).


Det okända går på tv4 på onsdagar kl. 20.00


Kommentarer

Postat av: Jonas

De okända och lite volontärarbete är en bra dag enligt mig :)

kanske jag och mitt konstiga band kan skriva en låt om de..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback