Tisdag

Godmorgon,

Ja jag vet kl. är 6! Men jag kunde inte sova mer och ska ändå iväg snart. Idag ska jag till min psykiatiker inne i stan och det var länge sen så det är nog dags nu, få prata av mig lite om allt som pågår i mitt liv. Efter det ska jag besöka banken och sen funderar jag på att gå och klippa mig. Inte klippa, toppa! Jag skulle aldrig kunna klippa av mitt långa hår, nu kommer jag få dras med det resten av mitt liv därför att jag inte vågar klippa av det. Ska också passa på och försöka hitta någon skön kofta när jag är inne i stan, såg för ett tag sen en på åhlens men får se om den finns kvar.

Vi hörs när jag kommer hem.


Kommentarer

Postat av: Anne-Marie

Har nog samma rädsla som du om håret. Toppar det oftast. Har inte haft det kortare än till axlarna sedan jag gick på lekis och mamma klippte pottfrisyr på mig (tuggade på håret).



Ska också in till stan nu på förmiddagen en sväng. Måste till apoteket och fylla på medicinförrådet.



Vi kanske ses där :)

Kram!

Postat av: Jonas

En händelserik dag :) Skönt att få ha gjort lite saker tidigt så man kan göra annat sen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback