Tisdag

Nu är jag vaken sen några timmar därför att Jonas ska på arbetsintervju idag inne i stan. Jag håller tummarna för honom jätte mycket och vi hinner träffas innan jag ska till skolan så då får jag höra lite hur det gick. Jag hoppas det går bra, det är en tjänst på ett videokonferensföretag men det är bara en tjänst dem söker så får se om han får veta hur många som ska på intervju.

Idag startar skönlitteratur kursen, det ska bli jätte roligt. Det enda negativa är att vår lärare inte mailat listan med skönlitterära böcker till oss och jag fruktar att det bara finns ett visst antal på bibblo och att dem kommer bli upplånade snabbt och att alla inte då kommer få tag på böckerna och att beställa tar ju sin lilla tid. Fast å ena sidan får han ju då skylla sig själv för att han inte gjort det men å andra sidan får jag skylla mig själv för att jag inte mailat och frågat men det har varit så mycket nu att jag inte haft orken eller ens tänkt på det särskilt mycket.

Ha en bra tisdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback