Tips till att må bättre

Tips:
Ska försöka ge tips till självhjälp som jag använder mig av så ofta jag kan och idag har jag ett riktigt bra förslag som Anne-Marie också tipsade mig om. Nämligen att skriva av sig när man känner att det är tungt. Det kan vara så enkelt som att bara skriva ner känslorna som dyker upp i huvudet, dikter, historier eller till och med en självbiografi eller en annan skönlitteratur. Det är avkopplande att skriva ner sina tankar och funderingar och det är alltid viktigt men extra viktigt när man mår dåligt så testa det. Börja med känslorna i punktform och utveckla sedan till en historia, vem vet du kanske är en blivande storförsäljande författare?!


Kommentarer

Postat av: Jennifer

Hej och tack så jätte mycket för din kommentar! :) Då får jag se till att uppdatera mycket nu då så att du har någonting att kolla på, haha! :) Fin blogg förresten! / Superior by JFR

Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; Okej okej :)

ne inte mkt!

Göra imorn då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback