Rent hus!

Har precis suttit och sett rent hus som går på tv 4 och fy så det kan se ut i folks hem, jag fattar inte! Jag kan bara inte förstå hur man kan låta sitt hem förfalla. Killen som var med i det programet jag såg hade inte städat på 23 år, 23 år! Sommaren 2006 arbetade jag på en städfirma och då minns jag att vi åkte ut till ett hus utanför Västerås någonstans och killen som bodde där hade inte städat på 20 år och det tyckte jag var illa nog. Usch och fy för igengrodda badkar (som han badade i), handdukar som han inte bytt på några år och äckliga baciller i kylskåpet. Marie-Louise som tog bakterie proverna hittade samma baciller i katternas vattenskålar som i kylskåpet och det leder till diareé och skit. USCH!


Om du har smutsigt hemma kan du ringa dem här två!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback