Onsdag

Godmorgon,

Idag är en händelserik dag, för eftermiddagen ska jag först på möte med min retoriklärare och titta på den inspelning som gjordes av mig när jag senast höll mitt föredrag. Måste gå igenom kommentarerna jag fick från klassen igen och komma på nåt bra att säga hur jag ska förbättra mig själv. Det känns inte jätte nervöst men som jag sagt tidigare så avskyr jag att se mig själv på bild och video.

Ikväll ska jag ut till gäddvik på en föreläsning om katters näring och hälsa! Det är djurmagazinet i Luleå som anordnar denna och alla får också en present (till katten antar jag?) Det ska bli jätte roligt eftersom katter är ett så stort intresse för mig. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Postat av: Jonas

Dedär med att vara på video är nog en vanesak :D



Jag längtar tills ikväll, ska bli spännande att se vad för present dem bjuder på.

Postat av: Systeryster

Kul att se bloggen vid liv igen. KRAM!

Postat av: Anne-Marie

Idag har jag åkt upp till Övertorneå. Blir begravning i helg, men ikväll blir det att jobba med talanalysen.



Hoppas mötet med Stefan gått bra.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback