Ni ska göra de och de och de

Nu är jag hemma från skolan och det verkar minst sagt intressant men det verkar mycket att göra till på torsdag :S Hur man nu ska hinna det på 1 dag och en kväll? Vi ska läsa två dikter och anteckna hur vi tolkar dem vilket ska diskuteras på torsdag, vi ska skriva en kort biografi varför vi ska bli svensklärare, vi ska läsa Peter Pohl och strindberg och skriva frågor vi fått om dessa två texter vilka vi också ska diskutera på torsdag + att vi ska läsa barnbokens byggklossar och göra frågor till den, puh. Glömde jag nåt?

Jag ska försöka så gott jag kan att hinna med ovanstående men med tanke på vad som händer imorgon så får det som sagt bli så gott jag kan. Jag kunde inte sova så bra natten som var för att jag tänkte hit och dit på utgången av det och säkerligen kommer jag inte att kunna sova mycket inatt heller. Det är i sånna här stunder man behöver vänner men vad gör man om man inte har några? Det är absolut inte kritik mot mina bekanta, att dem inte skulle vilja vara med mig, men jag är ju som sagt svår att ha och göra med :(. Jag kanske lägger in en kontaktnannons, "sökes bästa kompis". Ironi förstås.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback