Morgonbilder på Bianca

Jag somnade om och vaknade igen nu. Jag var alltså inte redo att vakna kl. 7 imorse! =)
Idag ska jag förhoppningsvis ta mig över till Jonas föräldrar men jag känner mig seg och det kommer förmodligen inte att gå fast så ska man inte tänka! Man ska vara positiv.



Det var denna bild jag ville visa för er. Det syns inte så jätte bra men hon sitter på rumpan och håller i sig med stöd av ena tassen. Otroligt sött att vakna till =)


Vill även visa denna. Hon gick helt självmant ner i den där lådan och kom också upp från den! Men hon satt i den och såg väldigt sur ut länge, haha =)


Kommentarer

Postat av: Anne-Marie

Bianca har ett ganska allvarligt uttryck där i lådan. Lite gudfadern över det hela. "I'll make you an offer you can't refuse"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback