Mellanlandning

Nu är jag hemma från stan, det fanns verkligen ingenting på marknaden! Bara samma gamla vanliga, fast det visste jag väll egentligen. En sak kan jag bara inte förstå, varför dem skriver REA vid sina varor. Rea från förra året då eller eller rea från igår? Det är ju en sak när etablerade företag har rea men ett marknadsstånd?

Jag vet inte om jag kommer åka till Olivers ikväll, har jätte mycket ångest idag och orkade knappt ens ner på stan men jag visste att jag var tvungen att handla och att jag inte ville göra det i helgen. Jag får se och känna efter helt enkelt hur det känns lite senare men lite tråkigt är det att behöva känna ångest för något som är roligt. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback