Lördag

Godmorgon,

Idag mår jag bättre. Jag spenderade kvällen med att spela bingo på min favorit sida, king.com. Det är så mycket trevligt folk där och så fick jag några bingo också! Det är alltid kul att vinna, även om det inte är riktiga pengar vi spelar om där.
Idag funderar jag på att ta en lång promenad runt stan men ska höra först med Jonas när han vaknar. Det skulle vara skönt att bara gå. Det blir alltför sällan promenader förutom till skolan men det räknas knappt då det är relativt nära dit.

Hoppas ni får en trevlig lördag!


Kommentarer

Postat av: emily

har aldrig provaat att spela bingo eller något annat heller för den delen på internet, men det ä kul?? Kostar det något?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback