Läxhjälp

Godmorgon,

Vaknade tidigt idag, vid 5 och kunde inte somna om efter det. Det har uppstått vissa olägenheter som jag inte riktigt kan få ur hjärnan och därför har svårt att sova men allting brukar ju lösa sig till slut. Det kan man ju i alla fall hoppas på.

Idag ska jag först analysera talet, satt och funderade igår och läste igenom dem båda vi har att välja mellan och kom fram till att jag istället ska välja Mona Sahlin. Det var ett riktigt intressant tal, synd bara att jag inte hittade talet på nätet, någon som vet var man kan se det?

Kl. 2 ska jag åka på röda korsets första läxhjälp för högstadieungdomarna. Det ska bli jätte roligt och jag hoppas verkligen att det kommer någon, å andra sidan ska vi nästa vecka stå i monter och marknadsförs oss så det lär ju dra mer folk än vad det kommer att komma idag. Vad ska ni göra?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback