Jag vill leva igen

Ångest och kan inte sova, vaknar alltid vid halv 5 och är egentligen jätte trött men ligger bara och tänker på allting som händer. Det är två saker som stör mig just nu. Dels är det rättegång på onsdag, inte för min del men för en som står mig väldigt nära och jag är rädd att utgången kan bli värre än vad vi vill hoppas men jag försöker att vara positiv. Min psykiater säger att jag borde ta mig dit men jag vet inte riktigt hur jag skulle klara av det, att sitta där och kanske få veta domen eller kanske inte få veta den?! Jag är nervös och känner mig alldeles förstörd efter det som hänt sedan jul.

Den andra saken är att jag är så himla less på en person just nu. Det går inte att förklara hur ledsen och arg jag är hur han väljer att göra med sitt liv. Jag är också ledsen för att han väljer bort mig just nu och aldrig har tid att träffa mig. Jag vet att jag är världens tråkigaste och jobbigaste person som bara mår dåligt hela tiden men om det är så han tycker så vill jag hellre höra det än en massa bortförklaringar hela tiden! Tänk om människan, istället för att ljuga kunde vara ärlig någon gång. Jag undrar hur mycket skitsnack det går om mig på alla fester? Jag vet, nu funderar jag över sådant som jag inte har någon aning om, om det är sant men jag blir så misstänksam och det är jätte jobbigt att leva med.

Jag önskar att jag var frisk och kunde få leva ett normalt liv utan några problem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback