I'm back in the game!

Jag blev förvånad över att folk fortfarande går in och kollar min blogg! Det var ju så jätte länge sen jag skrev någonting, har inte skrivit sen i augusti tydligen när jag satt på jobbet. Jobbet har jag för övrigt sagt upp mig ifrån eftersom jag var väldigt psykiskt instabil efter sommarens arbete och jag ville då satsa på skolan till 100%. Lite kanske jag ångrar det nu när sommaren närmare sig igen eftersom jag nu inte har något jobb men samtidigt känns det skönt att inte sätta sin fot där igen, det var för psykiskt jobbigt att arbeta där 40 timmar i veckan. Eller egentligen tog väl jobbet 100% av min tid eftersom jag aldrig konstant kunde slappna av eftersom jag var så innerligt trött.

Jag tänker inte dra någon livs historia nu när jag är tillbaka utan jag gör ett litet formulär här nedanför så ni ser vem jag är;

Namn: Jonna
Ålder: 21
Bor: Luleå
Gör: Pluggar till svenska lärare (är klar SO lärare)
Fritid: Mycket Bingo-spelande just nu (för er som är medlem på king, lägg till mig, cutepoison87, jag spelar också yatzy och billjard!), vara ute och gå, bio (film överhuvudtaget), läsa böcker.
Husdjur: En katt som heter Bianca


Kommentarer

Postat av: Den maskerade fantomen

Hej ! Skönt att du börjat skriva igen :D Kommer följa dig nu !



/bobbysh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback