Fredag

Godmorgon,

Äntligen helg! Hrm, jag har alltid helg känns det som eftersom jag har så lite i skolan men jag ska inte klaga för helt plötsligt kan det bli jätte mycket att läsa och skriva. Är nästan klar med talanalysen i alla fall, ska bara läsa igenom den några gånger så kan den skickas in också. Fast jag tycker det har varit riktigt svårt att skriva om ett tal jag inte sett, har bara fått minnas den lilla snutt vi såg på första retoriklektionen. Undrar hur det kan komma sig att filmen är spårlöst borta från nätet när allting annat finns?

Idag ska vi åka och storhandla, det är helt tomt i kylen men först ska Jonas till arbetsförmedlingen så då tänkte jag gå runt lite på marknaden som är inne i stan. Jag har inte ens hört att det ska vara marknad utan såg det igår när jag åkte förbi! Ikväll ska vi äta middag med Jonas familj på Olivers, det ser jag verkligen fram emot.

Ha en trevlig fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback