föredraget ska videoinspelas!

Nu ska jag snart bege mig till skolan och hålla mitt föredrag, är lite nervös men inte så farligt eftersom jag vet vad jag ska säga. Det enda som känns läskigt är att vår lärare ska filma oss idag för att vi ska kunna analysera hur vi rör oss och använder oss av vårt kroppsspråk. Detta är ännu en sak jag fått acceptera, jag förstår själva meningen med det och jag tycker att det är ett jätte bra sätt att själv se vad man gör fel respektive vad man är riktigt bra på! Men..för i mitt fall finns det alltid det. Jag avskyr att se på mig själv på kort och film, jag är väldigt osäker på hur andra uppfattar mig och min kropp. Jag vet såklart att det inte finns med i bedömningen av mitt framträdande, hur jag ser ut men jag tycker det är obehagligt att någon ska inspektera mig på video. Jag har så mycket deffekter som jag ser vid sådana tillfällen, till exempel min vikt och mitt fula ansikte. Detta har resulterat i mycket gråt här hemma men idag är en helt okej dag så jag ska försöka att inte tänka så mycket på att kameran finns där.


Bianca älskar att sitta i fönstret och titta på människor och att dem tittar på henne!


Kommentarer

Postat av: Daniel

Vilken mäktig fönstertittare! Säkert duktigare än jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback