Ute och leka i lekparken

Nu har jag varit ute i några timmar med Jonathan, Samuel, syrran och mamma. Först var vi till lekparken en bit bort men vi upptäckte att vi glömt mjölken till kaffet vi hade med oss och vaniljsåsen till rabarberpajen så vi gick tillbaka hit och var i lekparken här bredvid istället.

Jag har så ONT!!! I natt vaknade jag av att mina tarmar vred sig inne i min kropp, om dem nu kan göra det. Jag har aldrig varit med om något liknande, jag höll på att skrika rakt ut men masserade magen tills det gick över men jag har varit öm just vid sidan av magen hela dagen. Undras vad som pågår i min kropp fast jag anar ju att det kan vara att jag ätit massor av gluten och laktos n'är jag var här. Min mage har ju helt använjt sig med det det senaste halvåret.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback