Tisdag

Godmorgon,

Underbart väder ute, det är nästan så att man börjar vänja sig! Synd att det ska bli sämre väder nu till veckan men vi får väl se vad det blir, jag litar inte alltid på prognosen eftersom dem ofta har fel.
Idag ska jag till skolan då vi har en extra lektion inför tentan på torsdag. En lektion då man kan fråga om allt man inte fattar, jag antar att jag bara kommer bli hispig över att det är så mycket jag inte kan men samtidigt vill jag gå då jag kanske lär mig något också. Efter det ska jag sitta på skolan en stund och plugga med Carro innan hon ska forsätta med sitt flyttande, som hon för övrigt har valt en väldigt dålig timing till ;). Vi hörs på eftermiddagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback