Tisdag

Åh vad roligt vi hade igår!! Jag och Jonathan sprang runt i tunnlar, klättrade över hinder och åkte rutschkana i över två timmar. När Katja sa till honom "Nu ska vi åka hem" tittade han på henne och sa "NEJ!". När vi kommit tillbaka till Arboga skulle Katja och Janne iväg på ett möte på den förskola som Jonathan kanske ska börja på i augusti så då var jag med han ytterligare en timme. Vi lagade pannkakor och åt med grädde och sylt och sen "klippte vid gräs" med hans nya gräsklippare, jag fick med lite av hans hår också ;).

Idag ska jag och mamma ner på stan och jag ska klippa håret, jag tänkte tunna ut det såhär på sommaren eftersom det är så otroligt tjockt. Efter det ska vi shoppa lite grann...Inte för att det finns så många affärer här :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback