Teknisk support

Jag upptäckte att mamma betalade för telia smart men inte använde thompson modemet så jag har roat mig med att koppla in allt till den. Allting fungerade såklart jätte bra utom telefonen, men det brukar alltid vara så att det är någonting som inte fungerar så att man ska bli lite arg. Jag tog en tupplur och sen när jag vakna så visste jag vad jag kopplat fel, bra va? Jag ska alltid börja göra så, nu kanske man inte behöver sova men jag sov så dåligt inatt så jag var väldigt trött utan man kan istället göra någonting annat en stund och inte stressa upp sig för att man inte vet man ska göra. Hur som helst, nu fungerar allt. Mamma måste bara köpa en grej så hon får trådlöst i datorn för annars kan man inte aktivera trådlösa uppkopplingen.

Nu ska jag roa mig med att skriva av en massa recept åt mamma så att hon kan börja äta lite bättre. Det är riktigt illa här i huset...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback