sommarlov!

Nu har jag sommarlov! Det känns jätte skönt. sista tentan för terminen skrevs idag och det var i svensk grammatik. Jag kan inte riktigt säga hur det gick, antingen gick det jätte dåligt eller jätte bra, jag kan ju ha missuppfattat eller blandat ihop allt eftersom jag är så osäker på grammatik men jag förbereder mig i alla fall för en omtenta i augusti så blir jag inte besviken.

Jag är just hemkommen och åt av den goda kycklingwoken som det fanns kvar av och som jag la ut receptet på häromdagen. I eftermiddag ska jag åka till biblioteket och låna böcker och sen ska jag till Jonas jobb och sitta där större delen av kvällen som sällskap men självklart kan jag blogga därifrån också eftersom han ändå ska jobba!


Kommentarer

Postat av: Liz

Vad skönt att tentan är bortgjord! Ha en skön sommar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback