Shopping och fika

Idag åkte vi först ut till dollar store. Det är rätt kul att vara där, speciellt om man är fattig som jag. Då kan man handla mycket men ändå inte spendera så mycket pengar. Det blev sköljmedel, tandborstar, hårborttagare, fryspåsar, folie, deo och lite annat. Efter det åkte vi in till stan och satte oss på Åhlens café och tittade på människor. Det stod en "gubbe" precis utanför åhlens, ätandes på en glass med benen brett isär. Det läskiga med det hela var att han hade cykelbyxor på sig och man såg hela paketet!!! Alla som gick förbi honom glodde jätte mycket och tittade sen snabbt ner i marken när han såg det, som att de skämdes ni vet. Men han verkade inte fatta vad alla glodde på för han stod kvar den en lång stund. USCH!

Nu på kvällen har vi varit en sväng till Jonas bror, jag kom lite senare för jag skulle göra mig iordning och såg slutet av filmen änglar och demoner, kan jag säga att jag har sett den nu? Vi åt massor av popcorn så jag är helt full i magen. Dessutom är det en bastu här inne, jag tror Luleå slog värmerekord idag, termometern visade i alla fall på 32 grader.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback