Onsdag

Godmorgon,

Det andra paketet var inte lika intressant, trodde det skulle vara min spikmatta men nej, det var en bok. Sjöjungfrun av Camilla Läckberg, jag som inte ens gillar hennes böcker men jag kanske ger dem en till chans framöver. Det var en gratisbok så denna gång hade jag inte glömt att skicka in att jag inte ville ha månadens bok!

Idag ska jag plugga en del, är ju tenta imorgon men den får gå som den går. Jag har inte sovit mycket i natt. Bianca har varit på mig hela natten, jag vet inte varför och därför har jag vaknat stup i ett. Annars är det här mest en ta det lugnt dag, imorgon är sista dagen i skolan, sen är det sommarlov!! Fatta vad skönt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback