Niklas mat

Brukar ni se på Niklas mat? Det är ett av mina favorit tv program för som ni kanske märkt lite så älskar jag att laga mat! Jag ångrar stark att jag inte blev kock, men det är lite sent påtänkt nu. Jag har försökt kolla runt lite om det skulle finnas någon matlagningskurs att gå men det verkar rätt dött på den fronten i Luleå, vet ni något om det så hojta till. Niklas lagar jätte goda rätter och varje program försöker han att ha ett tema, t.ex "ekologisk mat", "Lyxmat" osv. Tidigare har jag inte testat att laga efter hans recept men idag tänkte jag göra det, det blir en tomat- och currysoppa, den ser i alla fall riktigt god ut. 

Vill ni se Niklas mat? Klicka här för att komma till svts webbtv.


Kommentarer

Postat av: Jonas

Dendär niklas ! :D Kommer han kunna bli nya mat-tina?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback