Midsommardagen

Vet ni? Det regnar...Ovanligt va? Detta betyder att det blir en innedag. Jag ska passa på att hjälpa mamma att gå igång hennes trådlösa nätverk för det har jag lovat sen jag kom hit men jag har helt glömt bort det, kom på det i natt när jag inte kunde sova men orkade inte gå upp då och börja stöka.

Det är så lugnt här i mammas hus, inga Spanjorer som skriker utanför fönstret klockan 3 på natten, inga tv apparater som flyger ner på backen, inga stolar som krossas eller glasflaskor. Inga fransmän som står och spyr utför balkongen på morgonsidan när jag går upp och dem precis ska gå och lägga sig. Jag trivs här, men samtidigt skulle jag nog inte stå ut att bo här, jag som inte tycker att det händer någonting hemma men här är det ännu döare, men det är en bra semesterstad!


Jonathan: - "Pappa Nanne"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback