Midsommarafton

Hann inte skriva något imorse för jag somnade om efter att jag hade gått upp klockan sex och sen skulle jag göra mig iordning och vi skulle ta en promenad hem till min syster. Det är verkligen riktigt svenskt midsommarväder här i södra Sverige. Vi hade tur när vi promenaderade men just när vi satt oss vid matbordet började det regna!! Efter god mat, färskpotatis, sill, janssons och gräddfil skulle vi ha gått till folkets park för att se när de reste midsommarstången. Jag och Jonathan gick ner på vägen och då började det hagla och stora var dem. Vi ställde oss i garaget och då sa Jonathan "Det regnar snöbollar"!! HAHA.

Vi gick inte till folkets park utan vi stannade hemma och sen kom Ture och Therese dit istället men det gick lika bra, det är inte roligt att stå ute och bli blöt. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, måste lägga mig ner och vila för idag har jag inte alls brytt mig om min gluten- och laktosintolerans och nu har jag väldigt ont i magen :(.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback