Måndag

Idag ska jag ner på stan och till biblioteket och fylla på min bokhylla lite grann, något jag gör ungefär en gång i veckan, ibland oftare. Måste också ner för att jag upptäckte att Jonas glömt sin mat hemma och jag vill ju inte att han ska behöva gå hungrig så jag går dit med hans mat. Innan jag åker iväg måste jag i alla fall tvätta, önskar att tvättkorgen inte fylldes så snabbt men det gör den och det värsta jag vet är när den är sådär överfull och att andra ska tänka att jag inte tvättar så ofta, haha.

Jonas föräldrar har åkt till Sthlm nu och det betyder att vi ska ta hand om deras hem, vattna blommor och så. Vi ska dit senare ikväll om det inte börjar regna idag eftersom det var så varmt igår så behöver blommorna ute på altanen vatten i så fall. Men det blir efter Jonas slutar jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback