Måndag

Godmorgon,

Det regnar fortfarande här i Arboga! Igår regnade det hela dagen, jag var inte ute ens utan satt bara inne och läste och såg på tv. Jag har ju planerat att ta vädret med mig hit till Arboga eftersom det var så fint väder uppe i Luleå men nu var det tydligen dåligt väder där också så jag hade inget väder att ta med mig.

Idag ska jag, min syster och barnen åka till busborgen i Västerås så att Jonathan får leka av sig lite. Det ska bli jätte roligt, har jag tur får jag kanske också leka lite men det brukar ju stå skyltar "För barn mellan 5-12 år" men de kanske inte märker att jag är äldre? Vem vet!


Kommentarer

Postat av: jonas

Hoppas du fick hoppa lite ? :D Vi måste lägga dedär stället på vår "att göra" lista så tar vi med kameran och är lite pinsamma :D



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback