Måndag

Godmorgon kära läsare!

Nu är det måndag och förberedelserna sätter igång. Jag åker ju till Arboga på torsdag och det är massor jag måste fixa innan dess. Jag längtar verkligen att få träffa min familj och krama dem efter allt som hänt de senaste veckorna! Och att få träffa min söta systerson Jonathan och hans nyfödda lillebror Samuel, det ska bli jätte roligt.

Idag ska jag på provtagning, kolla järnvärdet som åker upp och ner och prov på ämnesomsättningen eftersom jag alltid är så trött. Min mamma har fel på köldkörteln och därför ska jag nu kolla om jag också har det. Hoppas inte men det skulle ändå vara skönt att få veta varför jag alltid är så trött eftersom mitt järnvärde var normalt sist jag gjorde testet men jag fortfarande var lika trött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback