@ Jonas work

Nu sitter jag på Jonas jobb och slöar, har jätte ont i huvudet och inte blev det bättre av en bortskämd unge satt och skrek på bussen in till stan, han fick inte som han ville! Jag lånade de två sista böckerna i Arnaldur Indridasons isländska serie, eller de två senaste, det kanske kommer fler. Efter det var jag och inhandlade en ny väska som jag kan ha i sommar, den jag brukar ha har jag spillt smink i någon gång ute på krogen så den är helt förstörd. Jag fyllde också på busskortet så nu känner jag mig duktig.

Har ni sett vilken liten och söt dator Jonas har, jag är riktigt avundsjuk på den, vill också ha, det skulle vara en perfekt bloggdator!


Jonas skrivbord på jobbet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback