Jag vill bli musikalartist!

Ni kanske inte har missat att Blondinbella ska medverka i en film nu också, Orion, jag kanske till och med har nämnt det. Jag vill också! Fast jag vill spela in en tecknad musikalfilm, det är en stor dröm jag har. Det bästa jag vet är att sjunga disneylåtar och jag gör det väldigt ofta här hemma och låtsas att min röst är med i filmen. HAHA Löjligt, jag vet. När jag var yngre ville jag bli skådespelerska, det var det nog många som ville eller artist men jag är nog inte en speciellt bra skådespelerska och därför tänkte jag att det hade varit jätte roligt att vara röst åt någon i en tecknad film. Häftigt! Ja jag sitter och dagdrömmer fast jag borde plugga.


Tänk att få sjunga den här vackra låten från skönheten och odjuret


Eller den här från den lilla sjöjungfrun  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback