Jag vill bara se en film!

Såg precis en film, "berätta inte för någon", baserad efter en av Harlan Cobens böcker. Jag har läst boken och den är väldigt mycket bättre men filmen var inte helt kass. Det handlar om ett par som varit tillsammans sen de var små. En dag åker de ut till sin stuga för att fira men då råkar tjejen ut för ett brott och blir mördad. Det är i alla fall vad alla tror. 8 år senare får mannen ett mail som tyder på att hon fortfarande lever. Se den!

Blev skit arg under filmen! Jonas fick ett videosms, gissa från vem? "Hej, mitt namn är Jimmy. Glöm inte att rösta på Sverigedemokraterna på söndag"! Fy fan vad lågt! I vår familj står vi inte för något vad sverigedemokraterna säger och vi vill inte ha något med dem att göra. Jag vet som fått reklam från dem också under veckan. Sluta ge folk det de inte vill ha! DVS något från er!!! Usch...


Kommentarer

Postat av: Ann-Sofie

Läste i ett inlägg att du vill bli musikalartist. Det var ingen dålig dröm. :) Jag älskade disney filmerna när jag var liten. Speciellt "skönheten och odjuret". Kan du sjunga? Jag ville också bli artist när jag var liten, men jag har ingen vidare sångröst. Ha en trevlig lördag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback