Hemresan

Mitt huvud värker, ungefär som när man är bakis och ville helst inte stiga upp imorse men var så illa tvungen. På planet hem igår satt jag bredvid en man som var stupfull, kanske var det ångorna från honom som gjort att jag känner som jag gör i huvudet. Hela resan babblade han på till killen som satt bredvid honom om hans flygrädsla och att det var därför han var tvungen att dricka, han pratade om när han var på affärsresa på Island och chefen köpte en massa sprit till honom på planet tills han var stupfull. När de klivit av skulle alla bada i en varm källa men han ville inte bada så chefen bad honom ta några kort med hans kamera men då halkade killen och kameran föll i vattnet, men som jag fattade det så fick han inte sparken i alla fall eftersom det var chefen som hällt i han spriten. Därefter började han prata om 11 september dåden i USA och att det var därför han var så himla flygrädd osv osv i 1,5 timme. Jag pustade lättad ut när jag klev av planet där Jonas och hans föräldrar väntade på mig.

Bianca kunde inte visa mer hur glad hon var att jag var hemma än vad hon gjorde. Hon la sig i mitt knä och började göra mig ren (en tecken på att visa att man tillhör flocken) och sen när jag la mig för att sova så ställde hon sig på mig och slickade mig i nacken och ville att jag skulle kliva upp (jag kan ju inte gå och sova när jag just kommit hem!!). Hemma väntade ett brev från vårdcentralen att jag skulle på provtagning nu på morgonen och det var därför jag var tvungen att stiga upp så tidigt fast jag sovit väldigt dåligt så där har ni förklaringen. Just nu tvättar jag och städar och ska fortsätta med det.


Kommentarer

Postat av: Laura, mamma till Kasper

Usch vad drygt att hamna bredvid en sån på flyget


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback