Hem till Luleå idag

Idag är sista dagen i Arboga. Ikväll går planet hem till Luleå. Det känns jätte tråkigt, hade kunnat stanna ett tag till för jag kommer ju att sakna Jonathan och Samuel men också mamma och syrran. Undra vad jag ska hem och göra nu?? Jaja..Idag ville min syster att vi skulle åka och bada men jag tror inte att jag orkar det, det gör fortfarande hemskt ont i magen men det är riktigt fint väder så ute vill jag ju passa på att vara.

Flygplan för Jonathan är "mammeang", jag tror det i alla fall för han pekade på flygplanet i luften igår och sa så. Fast om jag inte missminner mig så är mycket mammemang :P. Ha det bra så hörs vi imorgon när jag är hemma i Luleå igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback