Fredag

Godmorgon,

Nu har jag vaknat till en regning dag och det tar lite emot men jag ska göra mig iordning och promenera hem till min syster. Det går INGA bussar i Arboga, första gången jag hörde det gapade jag bara men sen förstod jag varför. Ingen åker buss i Arboga, alla går eller åker bil. Oftast inte inne i stan utan man åker ju såklart till Västerås eller Örebro.

Jo så idag ska jag och leka en stund med Jonathan så att Katja får baka lite inför imorgon för då fyller Jonathan 2 år :). Efter det ska jag laga mat åt mamma, hon har inte smakat min mat så ofta med de gånger hon gjort har hon tyckt att det är jätte gott. Jag tycker om att laga min egen mat för då vet jag vad som är i den.


I det här lyxiga köket ska jag laga mat


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback