Eskilstuna zoo

Nu är jag hemma hos mamma igen och jag är helt slut! Andra dagen jag tar ett tre timmars pass att springa efter Jonathan, men det är så roligt. Fast om man frågar Jonathan och Ture vad de såg på Eskilstuna zoo kommer de nog svara myror och traktorer, haha! Vi åkte först en sväng och handlade och sen till djurparken, det fanns apor, leoparder, jeoparder, pumor, tigrar, lejon, gaseller, flodhästar, marsvin, flamingos, kängurus och många många fler djur. Mitt favorit djur är vita tigrar så jag visar en bild på den längre ner.

Här kommer lite bilder från dagen;


Samuel och Jonathan


Jonathan i ett litet hus, han ville inte gå därifrån


Mitt favorit djur


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback