Blodprov

Nu har jag varit och tagit blodprovet så nu är det bara att vänta och se om det är något som är fel. Jag somnade idag också, kl. 3 och jag ställde klockan på en timme så att jag inte skulle sova för länge men kl. 5 vaknade jag först, jag har inte ens hört klockan och det är som vanligt. Jag blir så trött och ledsen av att ha det såhär. Vill verkligen inte behöva må såhär och vara trött hela tiden men det ordnar sig säkert.

Innan jag somnade var jag en sväng till biblioteket och lånade nya böcker. Jag läser ju ganska mycket men jag resencerar inte allt och det beror på att jag vill tipsa om de bästa böckerna, mycket av det man läser är inte alltid värt att tipsa om även om ni kanske är av en annan åsikt. Vi gör såhär att jag bara skriver en snabb notis om de böcker jag inte tyckte var lika bra, vad de heter och vad de handlar om. :D Så får det bli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback