Blev erbjuden sommarjobb

Idag blev jag uppringd av Luleå kommun som ville att jag skulle jobba på boendet för psykiskt sjuka i sommar, kruxet var att dem ville att jag skulle börja den 15:e juni. Det är egentligen ingens fel men dem kunde sagt att jag var reserv om det skulle bli så att någon skulle hoppa av för då skulle jag inte planerat min sommar. Jag är bortrest till den 22:a och det kan jag inte ändra på och jag har även privata anledningar till att jag åker iväg som har med min familj att göra. Synd, för annars hade jag kunnat jobba resten av sommaren. Men det är inte så mycket att göra åt, jag ser i alla fall fram emot att få åka ner och träffa mamma, min syster och dem små barnen.

Nu ska jag ha kväll, ska snart gå och duscha, en låååång dusch och sen ska jag se på rent hus kl. 20.00 på fyran. Imorgon ska jag alltså skriva tenta i grammatiken kl. 9-12 vilket gör att jag nog inte kommer blogga på morgonen utan vi får höras när jag kommer hem sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback