tv-spelande

Idag har jag varit på Jonas jobb och spelat nintendo wii, jag som varit så negativ till det ända sedan det kom. Ville absolut inte spela det har blivit helt beroende av tennis!! Det är jätte kul, önskar att jag hade det här hemma. Fast å andra sidan så skulle jag ju då aldrig komma ut från lägenheten istället för nästan aldrig som det är nu. Man får tänka både en eller två gånger extra innan man köper något som försvårar den sociala fobin som tyckts drabba mig.

När jag kom hem var jag trött och la mig i sängen och lyssnade på ljudbok. Hmm, jag undrar vad dem tänkte när ljudboken uppfanns. Man får ju hålla på i evigheter, redan efter 5-10 min somnade jag och sov till halv 7. Det är jobbigt att behöva spola tillbaka för att se var man var någonstans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback