Torsdag

Godmorgon,

Idag har jag i alla fall inte ont i nacken nu när jag har vaknat, skönt! Jonas jobbar ju dubbla pass idag så jag tänkte åka och hålla honom sällskap senare på eftermiddagen, det måste vara segt att jobba så länge. Jag måste ändå förbi biblioteket och hämta en bok som dem beställt åt mig.

Jag är jätte glad! Nu är det mindre än 10 kilo, närmare bestämt 9 kilo kvar till min målvikt. Jag redogör som sagt inte vanligtvis i bloggen om min viktminskning men det är ingen bantning det handlar om utan bra mat och motion. Jag har hittills gått ner 11 kilo. Nu ska jag mysa med Bianca som står bredvid här.  


Kommentarer

Postat av: Laura, mamma till Kasper

Vad duktig du är som gått ner så mycket!

Postat av: Bantningspiller

nice blog


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback