Tisdag

Jag känner mig superstressad, springer runt som nå hembiträde här hemma och städar överallt. Vissa dagar känns det bara som att det är så himla skitigt och hur mycket man än städar så försvinner det inte, bara för att man inte har tid att ta fram dammsugan och dammsuga lägenheten. Det är ju ingen idé att damma om man inte dammsuger upp det sen från golvet men ändå i stunden tror man att det ska lätta lite om man gör det. Jag tror jag håller på att bli som min mamma. Det ska vara kliniskt rent och det går inte när man har katt, det är hår överallt!

Nu ska jag åka in till stan och sen har jag och Jonas några ärenden att ordna upp. Efter idag börjar vårt nya liv faktiskt, då är det här hemska halvåret som varit över och det känns jätte bra. Jag borde vara glad men känner mig som en pmskossa.


Kommentarer

Postat av: Hanna

Hey! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Det hade varit riktigt gulligt av dig! Kram//Hanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback