Onsdag

Vaknde med världens ryggont, har sovit så djupt att jag inte flyttat mig på flera timmar och därför legat oskönt men det gick som tur var över nästan men en gång jag började röra på mig. Nu är sommarlovet slut för min del, eller i alla fall delvis. Måste börja plugga nu igen hur mycket det än tar emot men lite kan man ju börja läsa, ju tidigare desto bättre och så behöver man inte skynda i sista sekund. Idag har jag gått igenom tentan och känner mig nöjd med det, skriver dit de rätta svaren. Jag var bara 10 poäng ifrån godkänt så det ska kanske ordna sig i alla fall beroende på om läraren gör ungefär samma eller om hon ändrar totalt till omtentan. Den är föresten 26 augusti så då har jag cirka 1,5 månad på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback