Onsdag

Godmorgon,

Jag sover sämre och sämre. Jag sover visserligen men väldigt oroligt och jag har alltid ont i nacke och axlar + huvudvärk när jag vaknar. Jag undrar vad jag ska göra så att det ska bli bra för som det är nu måste jag sova några timmar på dagen också för att orka. Vid 3-4 på eftermiddagen blir jag alltid så trött att jag helt enkelt inte orkar vara vaken längre, jag kan inte ens tvinga mig till det utan måste sova ett tag.

Nåja, idag jobbar Jonas kväll, tråkigt! Jag avskyr när han gör det för det är segt att vänta på att han ska komma hem. Dessutom ska han jobba dubbla pass imorgon och på fredag, alltså från 7 till 21. Det blev ingen lägenhetsvisning igår så det får vänta ytterligare ett tag.


Kommentarer

Postat av: TUMADRE svarar:

Tack för dina kommentarer! Det var verligen kul att ha några rader att lässa när jag loggade in igen. Det har varit så tomt på sistone.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback