Mer pengar åt studenter!

Kom precis hem från min promenad, riktigt skönt var det fast tråkigt väder måste jag ändå klaga på! Var och hämtade ett paket, böcker inför höstterminen. Jag kan inte fatta vilka dyra böcker vi ska ha i höst! Försöker få tag på begagnat och vissa kan man ju låna på bibblo men det är ändå skönt att ha böckerna hemma också så att man kan plugga här. Jag beställde bara en nu, litteraturhistorien i världen, för det ska vi ha salstenta på så den lär ju behövas. Samma sak med Litteraturhistorien i Sverige men den ska jag köpa begagnat av en tjej. Vi borde få högre studiemedel med tanke på vad böckerna kostar varje termin!




Detta låg i paketet jag hämtade ut igår + 4 st örngott


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback