Måndag

Ibland kan man ju fundera hur hjärnan och kroppen fungerar. Efter att ha hållt igång hela dagen igår var jag helt slut redan vid 9 och gick och la mig. Detta resulterade i att jag vaknade redan vid två!! Jag kunde inte somna om efter det utan jag läste och sen var jag också ute med Bianca. Vilken syn från fönstret klockan 3 på natten om någon var vaken, rastar katten på natten. Men hon kan vara otroligt krävande och hon gör allt för att få gå ut när hon vill det så för att Jonas skulle få sova eftersom han skulle till jobbet vid halv 7 så gick jag ut med henne.

Idag blir en lugn dag skulle jag tro, ska åka och handla senare på eftermiddagen. Egentligen var jag sugen på att fiska ikväll men jag tror jag ska dra ut på det till en annan kväll nu när jag inte sovit så mycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback