Måndag

Vissa dagar vill man bara dra täcket över huvudet och somna om. Man kanske vaknar med hyfsat humör men sen brister det för minsta lilla, det kan vara så litet som att en viss person inte tog med sig stövlar fast han lovade att göra det så att jag inte kunde gå ut i skogen som jag hade planerat, löjligt? Jag vet. Men det var det som hände igår, sen rann tårarna i en timme och sen var jag så slut att jag var tvungen att vila resten av dagen. Det är ändå skönt att få ut allting och tur är väll nästan att det är någonting allvarligt utan att man kan skratta sen efteråt när man gråtit klart.

Idag blir det att plugga, Jonas jobbar kväll så jag har lugn och ro att göra det här hemma. Såg ni föresten filmen om Anna Nicole Smith igår? Den var riktigt bra faktiskt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback