Luleåkalaset

Idag är det Rix FM Festival på lulekalaset och som jag gör varje år så ska jag dit. Det börjar kl. 19.00 men i år var det lite tråkiga artister, Agnes, H.E.A.T, Basic element m.m. Men det kan vara roligt att se ändå. Jag ska försöka övertala Jonas att hoppa bungyjump också, jag håller på för fullt, skickat några sms samt frågat via telefon men än så länge fegar han. Vi får se ikväll helt enkelt!

Nu ska jag snart iväg, ska först in till Jonas på jobbet och fortsätta tjata samt dricka lite kaffe och sen ska jag och fika med en gammal klasskompis som jag inte träffat på hur länge som helst, ska bli kul att få prata av sig lite skvaller. Föresten så måste jag berätta att jag ska på arbetsintervju på tisdag på student consulting!! Ska bli spännande och se vad det är för jobb och om det passar mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback