Lördag

Vaknade vid 9 av att jag hade ont i nacke och axlar igen. Jag har märkt skillnad, om jag ligger på spikmattan under kvällen så har jag inte ont när jag vaknar men om jag inte gör det så har jag ont. Jag vet att jag får ont av att jag ligger konstigt så spikmattan lindrar i förväg min smärta. Igår låg jag inte på den och därav hade jag ont imorse. Jag får också ont och speciellt i huvudet om jag inte har min tandskena på natten, för det mesta kommer jag ihåg att sätta in den men ibland glömmer jag om jag är trött på kvällen. Den är ju så otroligt sexig också, tur man inte är singel.




Jag har hunnit städa idag för det behövdes verkligen. Både jag och Bianca hårar som attan och det är hår precis överallt, i sängen, på stolarna, på golvet... Snart ska jag ut och ta en promenad, ska bland annat till onoff. Jonas mp3 fungerar inte som den ska.


Kommentarer

Postat av: TUMADRE

Tack och lov är majoriteten av mina läsare väldigt förstående och snälla. Faktiskt den allra bästa skaran man kan hitta i bloggosfären :-)

Vi får se hur det blir med den saken, men det var i alla fall skönt att sktiva avsig lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback