Lördag

Godmorgon,

Filmen var jätte bra! Den får absolut 5/5 och det var mycket mer spännande att se den när man inte visste hur den skulle sluta. Jag längtar till nästa film kommer, jag har hört att dem ska göra två filmer på Harry Potter och dödsrelikerna. Efter filmen tog vi en promenad hem och jag märker hur folk verkligen glor på oss för vi är alltid uppe i någon hetsig diskussion och det låter nog nästan som att vi bråkar men det gör vi utan vi gillar bara att säga emot varandra för att det då blir mer diskussion av det. Igår handlade diskussionen om hurvida deckarförfattare är psykiskt sjuka eller inte.

Dagen är oplanerad förutom att vi måste åka in till stan en sväng och hämta lite grejer som Jonas glömde på jobbet. Jag tror jag ska passa på att gå in på bibblo medan vi ändå är där också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback