Jonas 22 år

Idag har jag haft fullt upp! Sov inte många timmar inatt men var på stan redan vi tio för att kolla in årets marknad. Samma saker som varje år? Ja! foppatofflor, indianska grejer, kryddor, olika te sorter, strumpor, stickat m.m. Nytt för i år var spikmattorna som blivit så populära men nu har jag ju redan en sådan så det blev endast köp av 14 par strumpor.

Jonas fyller 22 år idag så när vi kommit hem gick vi över till hans föräldrar där släkten samlats. Det var hans mamma och pappa, hans två bröder, hans moster och hennes killar och deras två barn och så jag och Jonas. Vi grillade kyckling och annat kött, det fanns vanlig sallad och hemmagjord potatissallad med fetaost, melon, öl och vin. Jätte gott! Efteråt blev det tårta, underbart god den med. Jag blev totalförälskad i Jonas lilla kusin Klara, som är lika gammal som min systerson Jonathan, dvs 2 år. Så söt! Jag ägnade större delen av uppmärksamheten åt henne.


Jonas 22 år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback