Fredag

Jag är så sugen på att flytta! Kollar lulebos hemsida varje dag efter lägenheter men just nu finns det inget som passar mig och Jonas. Vi letar efter en 2:a med kök som inte ligger på nedre plan och på porsön, björx eller mjölkudden och med inflyttning tidigast 1 oktober. Just nu finns bara en tvåa i gammelstan, det var riktigt billig, kostar lika mycket som jag betalar för min etta idag men det blir ju en himla bit att åka till skolan så det går ju inte. Jag letar vidare.

Fick mail idag att jag antagits till min extrakurs i höst, skapande svenska och nu har jag tackat ja. Kursen är på 30 poäng men går bara på 25 % så den håller på hela året. Det ska nog gå att kombinera med mina andra studier för det blir ju bara 125% jag pluggar på då och vissa är ju uppe i 200 som jag har hört.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback